Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#1  Сообщение Valentin P » 05 июн 2019, 14:21

Salutare!La intrare nu vine tensiunea la clapanul de adsorber.Cind accelerez si cind se porneste masina la rece, dupa cite stiu trebuie sa vina 12 v ca sa deschida clapanul.Unde sa caut???Are cineva vreo ideie??
Valentin P
Beginner
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 фев 2019, 10:42
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ФИО: indiga

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#2  Сообщение Semjkeee » 07 июн 2019, 12:45

Valentin P писал(а):Salutare!La intrare nu vine tensiunea la clapanul de adsorber.Cind accelerez si cind se porneste masina la rece, dupa cite stiu trebuie sa vina 12 v ca sa deschida clapanul.Unde sa caut???Are cineva vreo ideie??

А с чего вы взяли что там должно быть 12 в ?
Renault Megane 3 2010 1.5 dCi K9K 836 BZ1G Коротыш
Renault Megane 2 2003г 1.5 dCi K9K 722 KM0F Франкенштейн на 82 л.с
https://www.drive2.ru/r/renault/431010/
https://www.drive2.ru/r/renault/megane/ ... 335335655/
Аватар пользователя
Semjkeee
Вин Дроссель
 
Сообщений: 5922
Фото: 578
Зарегистрирован: 02 фев 2014, 20:46
Откуда: Чимишлия
Благодарил (а): 1013 раз.
Поблагодарили: 772 раз.
ФИО: Сёма

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#3  Сообщение Valentin P » 07 июн 2019, 13:17

Semjkeee писал(а):А с чего вы взяли что там должно быть 12 в ?

Daca clapanul de adsorber nu se deschide gazele ramin in rezervor sau in filtru .Dupa cite stiu ele trebuie sa ajunga in carter.In general masina greu se porneste mai ales la soare.Cineva a spus sa verific clapanul de adsorber...
Valentin P
Beginner
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 фев 2019, 10:42
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ФИО: indiga

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#4  Сообщение Semjkeee » 07 июн 2019, 14:30

Valentin P писал(а):Daca clapanul de adsorber nu se deschide gazele ramin in rezervor sau in filtru .Dupa cite stiu ele trebuie sa ajunga in carter.In general masina greu se porneste mai ales la soare.Cineva a spus sa verific clapanul de adsorber...

Продувка должна происходить перед пуском , в противном случае будет нестабильная работа двигателя , т.к эти пары топлива не учитываются системой .А про трудный старт нужно смотреть давление топлива в рампе , может бензонасос устал .
Renault Megane 3 2010 1.5 dCi K9K 836 BZ1G Коротыш
Renault Megane 2 2003г 1.5 dCi K9K 722 KM0F Франкенштейн на 82 л.с
https://www.drive2.ru/r/renault/431010/
https://www.drive2.ru/r/renault/megane/ ... 335335655/
Аватар пользователя
Semjkeee
Вин Дроссель
 
Сообщений: 5922
Фото: 578
Зарегистрирован: 02 фев 2014, 20:46
Откуда: Чимишлия
Благодарил (а): 1013 раз.
Поблагодарили: 772 раз.
ФИО: Сёма

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#5  Сообщение Valentin P » 07 июн 2019, 15:14

Продувка должна происходить перед пуском , в противном случае будет нестабильная работа двигателя , т.к эти пары топлива не учитываются системой .А про трудный старт нужно смотреть давление топлива в рампе , может бензонасос устал .

Praduvca ai in vedere sa se deschisa clapanul??La mine nu se deschise la start.Si nu din cauza la clapan ci din cauza ca Bortovoi Campiutar nu da 12 v.La mine arata in jur de 1V...
Presiunea la pompa am verificat era 4 drept ca masina era incalzita..Compresia a spus cite 9. In Manual scrie 11.78 dar asta este stepeni jatie. Daca 9* 1.2= 10.8 aproape de ideal.Unde mai pui ca nu maninca ulei si antifriz.Consunul mixt 7.5 -ideal. Dar greu se porneste si si cam trenura...
Valentin P
Beginner
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 фев 2019, 10:42
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ФИО: indiga

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#6  Сообщение Semjkeee » 07 июн 2019, 16:35

Valentin P писал(а):Presiunea la pompa am verificat era 4 drept ca masina era

Это во время старта или на работающем моторе ?
Valentin P писал(а): Daca 9* 1.2= 10.8

А что за коэффициент 1.2 ? , если это мотор k4m у него должно быть 11-12 компрессия

Добавлено спустя 4 минуты 39 секунд:
И вообще с чего вы взяли что адсорбер может влиять на старт ? , на край если вы считаете что проблема в нем отключите трубку от адсорбера к коллектору и проверьте что то изменилось или нет .
Renault Megane 3 2010 1.5 dCi K9K 836 BZ1G Коротыш
Renault Megane 2 2003г 1.5 dCi K9K 722 KM0F Франкенштейн на 82 л.с
https://www.drive2.ru/r/renault/431010/
https://www.drive2.ru/r/renault/megane/ ... 335335655/
Аватар пользователя
Semjkeee
Вин Дроссель
 
Сообщений: 5922
Фото: 578
Зарегистрирован: 02 фев 2014, 20:46
Откуда: Чимишлия
Благодарил (а): 1013 раз.
Поблагодарили: 772 раз.
ФИО: Сёма

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#7  Сообщение Valentin P » 07 июн 2019, 16:49

И вообще с чего вы взяли что адсорбер может влиять на старт ? , на край если вы считаете что проблема в нем отключите трубку от адсорбера к коллектору и проверьте что то изменилось или нет .

1.2 este cubatura la motor pentru a afla stepeni jatie se foloseste formula: Compresia * Cubatura=Stepeni Jatie.Cel putin eu asa stiu. Am inercat sa astup cu un slag la carter unde vine slangul de la adsorber dar se porneste si mai greu .Parca se opreste dupa care se ridica tare obvaroatele.Cind am pus slangul la loc se pornea mai bine chiar odata sa pornit fara probleme.Deaceea am ajuns la concluzia ca adsorberul deschide cite o data dar nu toata vremea. La start adsorberul trebuie sa fie putin deschis asa eu cred dar pot sa ma gresesc...
Valentin P
Beginner
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 фев 2019, 10:42
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ФИО: indiga

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#8  Сообщение Semjkeee » 07 июн 2019, 17:07

Valentin P писал(а):1.2

Так что за мотор это ? , TCE что ли ? , на счет шланга , его нужно отключить , а вход в коллектор нужно закрыть заглушкой , т.к если оставить отверстие получается подсос воздуха в обход дмрв , вот от куда и повышенные обороты .
Renault Megane 3 2010 1.5 dCi K9K 836 BZ1G Коротыш
Renault Megane 2 2003г 1.5 dCi K9K 722 KM0F Франкенштейн на 82 л.с
https://www.drive2.ru/r/renault/431010/
https://www.drive2.ru/r/renault/megane/ ... 335335655/
Аватар пользователя
Semjkeee
Вин Дроссель
 
Сообщений: 5922
Фото: 578
Зарегистрирован: 02 фев 2014, 20:46
Откуда: Чимишлия
Благодарил (а): 1013 раз.
Поблагодарили: 772 раз.
ФИО: Сёма

Re: Nu este tensiune la clapanul de adsorber

Сообщение номер:#9  Сообщение Valentin P » 10 июн 2019, 09:02

Semjkeee писал(а):Так что за мотор это ? , TCE что ли ? , на счет шланга , его нужно отключить , а вход в коллектор нужно закрыть заглушкой , т.к если оставить отверстие получается подсос воздуха в обход дмрв , вот от куда и повышенные обороты .

Motorul este D4F 1.2 benzina. Asa si am facut .Am astupat cu un slang iar la capat am pus un bolt si l-am prins cu un hamut.Un fel de zaglusca dar se porneste mai greu.Am incercat invers sa scot slangul si ramine gaura si se porneste mai repede.Presupun ca este bogataia smesi si are nevoie de mai mult aer.Posibil pompa cu benzina da mai mult presiune 4 si nu 3.5 deaceea vine mai mult benzina.Ce reguleaza presiunea cu benzina????Poate in directia asta sa caut???
Valentin P
Beginner
 
Сообщений: 6
Зарегистрирован: 20 фев 2019, 10:42
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ФИО: indiga


Вернуться в Бензиновый двигатель

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1