VictoriouS писал(а):
Fenix писал(а):Victor,este asa o cărțulie,în variantă electronica,cu toate sistemele la Megan 2.
(am să încerc s-o încarc pe depozit ș-apoi îți dau adresa)
epura6u писал(а):Видишь, все заработало штатно.
Да, на дизелях там идут доп блоки под левой фарой, на 1.9 там еще какая-то байда идет вроде, не помню точно что.
VictoriouS писал(а):Да мне повезло что только корпус от БЗК повредился и не много расплавился, вытащил плату и кинул в свой корпус.
Тебе огромное спасибо за помощь !!! С меня должок
VictoriouS писал(а):http://silich.ru/timer-rele-vremeny.html
https://www.drive2.ru/l/6909311/
Остается мне добраться до релюшек и сделать фото на всякий случай.
VictoriouS писал(а):Вадим вот пару схем с реле времени,вот еще одна тема https://www.drive2.ru/l/1950646/
посмотри на бампере из нутри и увидешь место посадки форсунки омывателя https://a.d-cd.net/aa7f78s-960.jpg и они не мешают не кому.
Мощьности по штатным форсункам не могу сказать что достаточно но и не мало, для тех твоих форсунок сначало интересуйся какой моторчик должен быть и какой диаметр из нутри шланг должен иметь т.к. там давление больше и думаю что и моторчик по силнее должен быть.
Vadimka писал(а):
В бампере нужно обрезать квадратик. В длину они гдет 10см. Шланг диаметр 7-8мм.
Добавлено спустя 15 минут 1 секунду:
Реле времени вот есть такой дешовый от 1с до 10с настраивается.
http://s.aliexpress.com/bM7RR3ui
Надо смотреть какой моторчик установлен на мазде и сравнить с от рено.
Виктор ты второй моторчик ставил с одним выходом или с двумя? По фото вроде с двумя, один закрыл?
VictoriouS писал(а):(whew)
Нет не закрыл, сначало полярность в одну сторону крутит а потом в другую, вся мощность идет сначало на одну форсунку а потом на вторую. Это все БЗК управляет, там же есть реле и оно управляет.
Vadimka писал(а):Victor, descrie te rog, cum.la tine lukreaza spalarea farurilor dupa tot ce ai schimbat. Si ce ai skimbat. Eu ma gindesc sa pun un rele cu 4 contacte, dar si am dat comanda de rele de timp. Ca sa fie la 2 secunde. Si stau la indoiala, cum va fi facuta schema ca sa lucreze. Motorashu ai pus cu 2 furtune sau 1?
VictoriouS писал(а):tu a sa poti porni motorul pentru forsunci peste 2 secunde cu releul de timp, dar iti mai trebu un rele care inverseaza + cu - si atunci motorasul incepe sa se invirteasca in alta directie.
Vadimka писал(а):In cazu meu vor lukra ambele diodata forsunci. Motorash cu un furtun. Da cred ca tot in rezervoru masinei. El citi litri are? Care cu un motorash.
VictoriouS писал(а):3 si ceva, aista mare are 5 si ceva, daca pui motor cu un furtun atunci el trebuie sa aiba o putere mai mare in primul rind ca are 2 forsunci si in al 2-lea ca tu pui forsunci care necesita o presiune mai mare.
Vadimka писал(а):Trebuie de controlat., acesta cu un furtun, ce putere are?
VictoriouS писал(а):Idee nu am, da motorul de la cei?
Vadimka писал(а):Tot reno. Sedan.
VictoriouS писал(а):precis ca va fi slab. gaseste ceva mai puternic ca sa pui slanguri mai groase si sa aiba presiune mai mare
Vadimka писал(а):Forsunkanpe unde esa apa, tot e ingusta, ca pentru parbriz. Credca va avea putere. La mine nu am acest motorash ca sa incerc. Dar daca de la alte masini, de la care sunt ceva puternice?
Вернуться в Электрооборудование
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3