Vadimka писал(а):viewtopic.php?f=13&t=1145 в #5 сообщение. Этот хомут сначала отдевается на меьалическую трубу, потом на турбину. На турбине должен быть слышен щелчок. Тогда труба одета.
Vadimka писал(а):viewtopic.php?f=13&t=1145 в #5 сообщение. Этот хомут сначала отдевается на меьалическую трубу, потом на турбину. На турбине должен быть слышен щелчок. Тогда труба одета.
Fenix писал(а):Numai cam cu asa ceva + o șurubelniță.
(Sînt cu mînere mai scurte,e mai ușor de manevrat în spatele motorului)
Altă variantă de hamut nici nu căuta,e specific pentru fixarea dată!
Undying писал(а):
Am incercat cu asa instrumente dar sunt lungi in coada, vom cauta mai scurte, multumesc pentru sugestie.
Fenix писал(а):Pe ambele le-ai scos,sau numai de pe EGR?
Rotesti hamutul pina cind e comod sa stringi cu clestele,oleaca-i cam ghebos de lucrat,da se stringe la loc.
Undying писал(а):
Nu, doar acel de linga EGR. Atunci la moment cind incercam sa-l pun la loc asa o ciuda am tras pe inginerii de la Renault cum s-a pui asa un hamut care trebuie de strins hz cu ce numai nu cu o cheie sau surubelnita. Ei parca sunt la curet ca acest mecanizm trebuie sa fie curatit in viitor
dimainculet писал(а):Кто не будь заглушил егр просто повернув клапан? Я вот хочу его повернуть, щас весь впуск как новый, двиг уже собран, лежит в уголок уже неделю
Добавлено спустя 35 секунд:
Н-да без навесной))
Descalui писал(а):Есть у кого хорошие мастера по очистке ЕГР? И по цене во сколько может такое удовольствие обойтись?
VictoriouS писал(а): нужно снять и саксафон и мясорубку и всё что нужно.
KnighT писал(а):у меня 1 фотки не загружаеться?
Вернуться в Дизельный двигатель
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7