Renovod писал(а):Всех с праздниками ! У меня такая проблема с системой охлаждения как раз 31 декабря - перестала греть печка (вентилятор работает), температура двигателя начала быстрей повышаться, пока не сработала сигнализация (получается термостат не открылся). Остановился, поднял крышку капота - расширительный бачок был заполнен антифризом и он выбивал из-под крышки расширительного бачка. Постоял - дал остыть двигателю и кое-как доехал до стоянки. Через несколько дней решил определиться, что может быть - бачок так и оставался полным, я спустил воздух через штуцеры на термостате и шланге печки. Завожу двигатель - уровень антифриза в бачке снова начинает повышаться и печка не греет. Снова спускаю воздух через штуцера - уровень в бачке падает. Пузырей в бачке при работе двигателя нет, цвет антифриза вроде нормальный, запах вроде тоже. Конечно, очень похоже на прокладку ГБЦ, но почему давление газа не уменьшается когда двигатель не работает. Может у кого-то была подобная проблема, кто может что-то посоветовать ?
Undying писал(а):Am asa o problema duminica am fost pe poligon si am m-ai exersat cu sotia degraba trebuie sa sustina, cam 1 ora si jumate a durat, spre sfirsit cind am iesit din masina am auzit cum lucreaza ventilatorul de la radiator temperatura la bort erau 4 linii, pina acuma nici vara cind erau +40 nu sa pornit ventilatorul niciodata. Luni cind se aprindea cind nu, astazi mai tot timpul a functionat, temperatura max se ridica pina la 4 liniute, nivelul la tasol este normal (la mijloc intre max si minimum). 3 ani in urma am avut asa o chestie cind sa pornit ventilatorul si functiona incontinu, problema a fost la un conector (разъем на датчике давления фреона) era akislit l-am schimbat si nu au fost probleme pina in prezent, azi l-am controlat si inauntru era curat. Dati-mi ceva idei unde si ce sa controlez, am gasit ca poate presiunea in sistema la conditioner e mare si el automat se porneste, cu clipul se poate ceva de depistat referitor la problema? mersi
Undying писал(а):Am asa o problema duminica am fost pe poligon si am m-ai exersat cu sotia degraba trebuie sa sustina, cam 1 ora si jumate a durat, spre sfirsit cind am iesit din masina am auzit cum lucreaza ventilatorul de la radiator temperatura la bort erau 4 linii, pina acuma nici vara cind erau +40 nu sa pornit ventilatorul niciodata. Luni cind se aprindea cind nu, astazi mai tot timpul a functionat, temperatura max se ridica pina la 4 liniute, nivelul la tasol este normal (la mijloc intre max si minimum). 3 ani in urma am avut asa o chestie cind sa pornit ventilatorul si functiona incontinu, problema a fost la un conector (разъем на датчике давления фреона) era akislit l-am schimbat si nu au fost probleme pina in prezent, azi l-am controlat si inauntru era curat. Dati-mi ceva idei unde si ce sa controlez, am gasit ca poate presiunea in sistema la conditioner e mare si el automat se porneste, cu clipul se poate ceva de depistat referitor la problema? mersi
Undying писал(а):
Astazi am depistat ca cind scot acest conector (разъем на датчике давления фреона) care se afla in stinga jos a radiatorului daca te uiti din fata masinii apoi se opreste ventilatorul daca il conectez apoi se porneste, poate sa fie problema in датчик sau conector? acest датчик se poate de schimbat? in weekend vreu sa merg la diagnostica este o problema daca merg fara ca sa fie conectat la loc?
dimainculet писал(а):
Nui nimic strashnik daca o sa mergi asa, eu cind am luat masina tot nu era conectat, cind am facut un control la estakada am opservat, lam conectat la lok si merge fara probleme
Undying писал(а):
Dar teoretic daca se incalzeste motorul, ventilatorul este pornit de alt sistem sau acest ventilator este doar pentru conditioner?
SirSerhio писал(а):привет всем!
какие симптомы попадания антифриза в цилиндры кто знает?
Semjkeee писал(а):Беловато-серый дым с выхлопа с характерным запахом , ну и уходящий куда то антифриз
SirSerhio писал(а):
каким запахом?
я почитал про симптомы когда попадает антифриз в масло или в цилиндры.
и не один не подходит, к примеру масляный щуп в масле нормального цвета а не в сгущёнке, Беловато-серый дыма тоже нет.
уровень антифриза не сильно падает за 2400 км на пару миллиметров упал. но не уверен буду наблюдать дальше.
Vadimka писал(а):Ca la restu. Scoti payrubokul de desupt de la radiator. Curge totul.apoi torni cel nou. Ca sa scoti aerul- din partea la acumulator. Intre motor si akumulator se afla termostatul. Acolo este un dop ca la roata la masina. Il skoti si esa aerul pina kind va curge antifreezul. O pui la lok. Torni si faci nivelul.
Вернуться в Дизельный двигатель
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 14