Alexander писал(а):Карбокс G12+ можно лить везде. Читали бы внимательнее мой БЖ узнали бы, что произошло с красным феликсом после 3 лет использования
Ареометр показал -30
EugenX писал(а):
Продолжай свое мнение, не нашел я у тебя ничео про антифриз, Felix хорошый антифриз или нет? Не понял.
fly писал(а):Renault Glaceol RX Type D....lume,mai gasesc pe la noi antifreeze de asta? ca pe net nu e nimic!
fly писал(а):Baieti,am asa o intrebare am observat ca dupa ce ma opresc ventilatorul sau cum se mai numeste de la radiator tot se invarte,desi azi a fost rece afara si am mers de la Al.Russo pana la Sciusev,dupa ce am coborit se auzea ventilatorul,hai bine inteleg cand e cald,dar azi nu e intr-atat de cald...asa e si la voi sau la mine nu e ceva in regula?!
Temperatura la bord imi arata asa cum trebuie,mai jos de mijloc. Si se mentine constanta.
vitali писал(а):cine poate sami spuna unde se afla dacicul la temperatura antifrizului?
vitali писал(а):на корпусе термостата[/quote mai este un dacic linga масленыи щуп ce reprezinta el?
Semjkeee писал(а):Ну точно не датчик температуры ОЖ , там датчик уровня масла .
vitali писал(а):am inteles ca daca scoti fisca de la dacic Oж sfeci nacalele lucreaza la maxim si se pornete din prima e adevarat?
Semjkeee писал(а):А зачем это делать ? . Смысл данной процедуры ?
vitali писал(а):acum cum e vremea afara se porneste din 2-3 incercari si mia spus un master ca asa pot sa controlez nacalele
Semjkeee писал(а):какой мотор ? , мастер может все что угодно сказать, для начала их надо проверить тестером , или сделать диагностику, а вообще причин плохого старта двигателя может быть масса , начиная от тех же свечей заканчиваю дохлыми форсами и плохой солярой
vitali писал(а):motorul k9k 734 masa am scos toate gaiculitele si am curatit bine miine dimineata voi incerca faza cu dacicul poate si este doar o poveste
Вернуться в Эксплуатационные жидкости и автохимия
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4